Forsikring

Barnehagen har forsikret ditt barn. Barnehagen har tegnet en ulykkesforsikring i Gjensidige/PBL for barna som gjelder hele døgnet – også utenom barnehagetiden. Vi håper selvsagt at dere slipper å oppleve en ulykke. Men dersom dette skulle skje, vil forsikringen fra Gjensidige kunne gi dere en hjelpende hånd.

Økonomisk trygghet;
Ulykkesforsikringen gir økonomisk trygghet. Dere kan få hjelp til å dekke behandlings‐ utgifter, samt at forsikringen gir erstatning ved varig medisinsk invaliditet og ved dødsfall. Forsikringen gjelder så lenge barnet har plass i denne barnehagen.

Behandlingsutgifter;
Forsikringen av ditt barn dekker også behandling etter skader eller ulykke.

* Alle typer skader som må behandles av offentlig tannlege eller lege (unntatt tannskade på grunn av         spising)
* Medisiner foreskrevet av lege eller tannlege
* Proteser
* Behandling hos kiropraktor etter henvisning av lege